Magento 2 webwinkel extensies om verkopen te verhogen

5 Magento 2 extensies om verkopen te verhogen

Magento 2 is wereldwijd het meest gebruikte e-commerce platform waarmee uw uw droomwebshop kunt ontwikkelen. Er zijn verschillende soorten Magento 2 extensies (plugins) beschikbaar op internet. Deze extensies lijken onbelangrijk, maar spelen een grote rol bij het verhogen van uw verkopen (conversies). We hebben de vijf beste Magento 2 webshop extensies in dit artikel uitgezocht welke uw verkopen zal verhogen.

1. Sisow Payment Service Provider
Met de Sisow Payments extensie kunnen klanten elke gewenste betaalmethode toevoegen. De flexibiliteit in betalingsopties maakt een groter percentage succesvolle betalingen mogelijk. Bovendien ondersteunt sisow de meeste apparaten met de bijbehorende betaalpagina. Dit is een zeer veilige betalingsextensie met extra functies zoals een betaalcommissie toevoegen voor geselecteerde betaalmethoden. Al deze functies helpen bij succesvolle betalingen die uiteindelijk bijdragen aan het verhogen van uw verkopen.

2. Magento 2 Facebook Store Integration
De Magento 2 Facebook Store Integration extensie integreert uw winkelproducten in de Facebook marktplaats. Facebook is een van de meest prominente sociale mediaplatforms om producten en diensten te promoten en te verkopen. U zal zeker meer traffic, en dus klanten, krijgen wanneer u producten op Facebook verkoopt. Met de extensie kunnen klanten doorverwezen worden naar de afrekenpagina van uw Magento webshop wanneer ze rechtstreeks op de advertentie klikken.

3. Amasty One Page Checkout
Met de One Step Checkout kunt u snel en gemakkelijk afrekenen binnen uw Magento site. De meest gewilde functies zijn onder meer een volledig aanpasbaar afrekenpagina-ontwerp, automatische locatiedetectie en aanpasbare productopties. In feite kunt u hiermee alle benodigde informatie in de checkout-velden plaatsen op 1 pagina. De snelle transactie zorgt voor klanttevredenheid. Ook is een One Page Checkout positief voor uw zoekmachine positie.

4. Appjetty Delivery Date Scheduler
Zoals de naam al doet vermoeden, stelt de Delivery Date Scheduler de klanten in staat om de datum en het tijdstip van levering te kiezen. Het is perfect voor klanten die geschenken naar hun vrienden willen sturen of klanten die hun bestelling willen ontvangen op basis van een voor hun geschikte afleverdatum. Deze Magento webshop extensie laat de klant het tijdstip van levering kiezen en biedt tracking voor een klantvriendelijke ervaring.

5. Magic Zoom
Een online shopper kan een product niet in het echt bekijken. Daarom kan het vertrouwen van een potentiele koper worden vergoot door een mogelijkheid in de Magento webshop om in te zoomen op het product. Met Magic Zoom kan een shopper over de productfoto’s zoomen. Het geeft hen een gevoel van betrouwbaarheid, wat een boost kan zijn voor de verkoop.

Conclusie
Met de bovenstaande Magento 2 extensies kunt uw uw Magento webwinkel uitbreiden en het vertrouwen, en dus koopgedrag, van uw klanten positief beïnvloeden.

© 2008-2024 WEB MOJO Solutions. Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer en Privacy Policy | Blog
Realisatie: WEB MOJO Solutions